Met Telfort vragen kun je terecht bij Klantenservicetelefoon

Met Telfort vragen kun je terecht bij Klantenservicetelefoon

Het telefoonnummer Telfort wordt veel gebeld. En dat heeft natuurlijk alles te maken met het feit dat Telfort is samengegaan met KPN. De merknaam Telfort verdwijnt definitief. Deze brand ontstond in 1996 toen British Telecom en de Nederlandse Spoorwegen een joint venture aangingen.

BT kon gebruik gaan maken van het tot dan toe vrijwel niet toegepaste glasvezelnetwerk van de NS. Een win-winsituatie voor de partijen. Een merkwaardig feitje trouwens is dat tussen 2001 en 2003 de naam Telfort ‘even’ werd veranderd in O2.

Anno nu veranderd de naam definitief in KPN. Vaste klanten hebben veel vragen in de trant van: blijft mijn abonnement wel bestaan, het wordt toch niet duurder allemaal en blijft de service zoals die nu is? Voor alle bestaande Telfort-abonnees geldt dat het contract gewoon hetzelfde blijft. Het is alleen niet meer mogelijk nieuwe Telfort-abonnementen af te sluiten. De prijs blijft hetzelfde, maar wellicht kun je er financieel op vooruit gaan als je meer diensten van KPN gaat afnemen in de toekomst. Denk bijvoorbeeld aan een combipakket van internet, televisie en vast bellen. En dan de service, die zal eerder beter dan slechter worden. Neem nu het feit dat je in veel meer winkels terecht kunt met vragen. KPN heeft immers meer locaties dan Telfort ooit had.

Nu kunnen er natuurlijk ook acute zaken spelen, waarom je de Telfort helpdesk wilt spreken. Is er een storing? Word je geconfronteerd met een afwijkend rekeningbedrag? Of ben je je mobieltje kwijt en wil je zo snel mogelijk het mobiele telefoonnummer blokkeren? Je kunt dan bellen met 1840.

De dienstdoende medewerker van Klantenservicetelefoon verbindt je direct door naar een helpdeskmedewerker van Telfort. Telfort is van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur te bereiken. Zaterdagen kun je bellen van 10.00 tot 17.00 uur. In noodgevallen -zoals diefstel van je smartphone- maak je gebruik van 0900-9596. Dit telefoonnummer is 24/7 actief. Per gesprek betaal je € 0,50 plus de gebruikelijke belkosten.

https://www.klantenservicetelefoon.nl